ПрАТ "КЗКУ"

     
 
Дата розміщення: 28.04.2017

Річний звіт за 2016 рік

V. Інформація про посадових осіб емітента

1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента

1) посада* Директор
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Руденко Iгор Михайлович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1964
5) освіта*** середньо-технична
6) стаж роботи (років)*** 4
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПАТ "КЗКУ", Начальник вiддiлу збуту
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 31.07.2015, 3 роки
9) опис Керується в своїй роботi Статутом пiдприємства та законом. Директор вирiшує всi питання дiяльностi ПАТ, крiм тих, що вiднесенi Статутом до компетенцiї Загальних зборiв i Наглядової ради. Повноваження та обов'язки: -без довіреності представляє інтереси Товариства у взаємовідносинах з юридичними і фізичними особами, державними та іншими органами і організаціями, у суді, господарському і третейському суді, в інших судових установах та вчиняє від імені Товариства юридичні дії в межах компетенції, визначеної Статутом;-розпоряджається коштами та майном Товариства у межах, що визначені Статутом, рішеннями Загальних зборів та Наглядової ради; -керує поточними справами Товариства; -видає накази та інші розпорядчі документи, обов’язкові для виконання будь-якими працівниками Товариства; -укладає від імені Товариства будь-які угоди (договори) у межах, визначених чинним законодавством та Статутом; -відкриває та закриває розрахунковий та інші рахунки в будь-якому банку України та за кордоном для зберігання коштів та здійснення усіх видів розрахунків, кредитних і касових операцій Товариства; -організовує фінансово-економічну роботу, бухгалтерській облік та звітність Товариства, ведення грошово-розрахункових операцій; -підписує фінансові, банківські, процесуальні та інші документи; -видає накази та розпорядження, які є обов’язковими для виконання усіма працівниками Товариства; -затверджує штатний розпис Товариства, приймає на роботу та звільняє працівників, вживає до них заходи заохочення та накладення стягнення відповідно до чинного законодавства України, Статуту та внутрішніх нормативних актів (положень) Товариства; -забезпечує виконання рішень Загальних зборів, Наглядової ради та норм чинного законодавства,Статуту, внутрішніх нормативних актів (положень) Товариства; -організує виконання планів діяльності Товариства, виконання Товариством зобов’язань перед державою і контрагентами за господарськими договорами, вимог по охороні праці та техніки безпеки, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища; -несе відповідальність за організацію зберігання матеріальних цінностей і його належне використання; -приймає міри по запобіганню збитків; -вирішує питання розвитку матеріально-технічної бази Товариства; -приймає рішення по результатах ревізій та перевірок; -підписує від імені одноосібного виконавчого органу колективний договір чи інший нормативний документ (положення), що його замінює; -видає довіреності, встановлює порядок підпису угод та надання доручень від імені Товариства в межах його компетенції відповідно до Статуту; -накладає та знімає стягнення, заохочує співробітників; -виконує інші повноваження, покладені на нього як на керівника Товариства чинним законодавством, Загальними зборами та Наглядовою радою Товариства. -планує і організує діяльність Товариства в цілому, його філій, відділень і здійснює керівництво структурними підрозділами Товариства; -здійснює контроль за впровадженням і виконанням законодавчих і нормативних документів, які стосуються діяльності Товариства, за дотриманням Статуту та внутрішніх нормативних актів (положень) Товариства; -здійснює організаційно-технічне забезпечення Загальних зборів, Наглядової ради та інші функції, визначені Статутом; -забезпечує виконання рішень Загальних зборів та Наглядової ради Товариства; -здійснює розробку та затвердження поточних фінансово-господарських планів і оперативних завдань Товариства та забезпечення їх реалізації; -організовує збут продукції; -організовує зовнішньоекономічну діяльність; -здійснює складання та надання на розгляд Наглядовій раді квартальних та річних звітів Товариства до їх оприлюднення і подання на розгляд Загальних зборів акціонерів; -здійснює затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій та посадових окладів працівників; - організовує облік кадрів, вирішує питання підбору, розстановки і підготовки кадрів, виносить на розгляд Наглядової ради пропозиції щодо призначення керівників дочірніх підприємств; -розробляє і надає до розгляду Наглядової ради та Загальних зборів проекти документів, що стосуються діяльності Товариства, проведення Загальних зборів акціонерів та засідань Наглядової ради; -розробляє пропозиції з розподілу і використання прибутку, визначення розмірів фондів, які створюються Товариством відповідно до чинного законодавства України, розміру і форми виплати дивідендів, виносить їх на розгляд Наглядової ради та Загальних зборів акціонерів; -приймає рішення про вступ до складу інших господарюючих суб’єктів та передає його на затвердження Наглядовій раді; -приймає рішення про придбання часток (акцій, корпоративних прав) в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів або продаж часток (акцій, корпоративних прав), що належать Товариству в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів та передає його на затвердження Наглядовій раді; -проводить розробку проекту емісії цінних паперів; -організовує випуск і розміщення цінних паперів Товариства; -виступає (у разі необхідності) ініціатором проведення позачергових ревізій та аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства; -забезпечує проведення аудиторської перевірки діяльності Товариства на вимогу Наглядової ради або акціонерів. Аудиторська перевірка повинна бути розпочата не пізніше 30 днів з моменту надання відповідної вимоги; -організовує соціально-побутове обслуговування працівників Товариства; -організовує архів Товариства, забезпечує роботу канцелярії; -взаємодіє з постачальниками товарів та послуг, а також з споживачами продукції Товариства; -контролює стан приміщень, споруд, обладнання; -контролює рух матеріальних та грошових цінностей;- здійснює заходи по створенню безпечних та нешкідливих умов праці та по охороні навколишнього середовища; -здійснює мобілізаційні заходи та заходи цивільної оборони; -здійснює заходи щодо захисту державної таємниці у відповідності до вимог чинного законодавства та інших нормативно-правових актів з цього питання; -приймає рішення з інших питань, віднесених до його компетенції та пов’язаних з діяльністю Товариства, в т.ч. про притягнення до майнової відповідальності працівників Товариства. Розмiр виплаченої винагороди у 2016 роцi склав 44960,33 грн., в натуральнiй формi винагороду не отримував. Зміни у персональному складі щодо посадової особи у звітному році не було. Непогашених судимостей за посадовi або корисливi злочини не має. Загальний стаж роботи - 4 роки. Посади, які особа займала протягом останніх п'яти років: директор, начальник вiддiлу збуту. Посад на iнших пiдприємствах не обiймає. Посадова особа не надала згоди на розкриття паспортних даних.


1) посада* Голова Наглядової Ради (представник акціонера)
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Бугайчук Вiктор Михайлович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1957
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 26
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ТОВ «АВМ Ампер» , Голова Наглядової ради
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 22.04.2016, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки голови Наглядової ради: керує роботою Наглядової ради та розподіляє обов`язки між її членами; - скликає засідання Наглядової ради; - головує на засіданнях Наглядової ради; - організує підготовку питань до розгляду на засіданнях Наглядової ради; - організує ведення протоколу на засіданнях Наглядової ради; - підписує протоколи засідань Наглядової ради та інші документи, які затверджені (прийняті) Наглядовою радою або складені на виконання прийнятого Наглядовою радою рішення; - підписує трудовий контракт з особою, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу Товариства; - забезпечує виконання рішень Загальних зборів та Наглядової ради; - представляє Наглядову раду у взаємовідносинах з іншими органами управління та контролю Товариства, з органами державної влади й управління та з третіми особами; - виконує інші функції, які визначені у чинному законодавстві, цьому Статуті, Положенні про Наглядову раду Товариства та інших положеннях Товариства які необхідні для організації діяльності Наглядової ради. Повноваження та обов'язки Наглядової ради: затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Товариства; -підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; -прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів на вимогу акціонерів або за пропозицією Правління Товариства; -прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій ; -прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій;-прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; -затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством; -обрання та припинення повноважень виконавчого органу; -затвердження умов цивільно-правових, трудових договорів, які укладатимуться з членами Правління, встановлення розміру їх винагороди; -прийняття рішення про відсторонення виконавчого органу від виконання його повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження виконавчого органу; -обрання Реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством; -обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; -визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства; -визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів відповідно до Статуту та мають право на участь у Загальних зборах відповідно до Статуту; - вирішення питань про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб, прийняття рішення про створення спільних підприємств, затвердження рішення Правління про вступ Товариства до складу учасників (засновників) інших суб’єктів господарювання та про придбання часток (акцій, корпоративних прав) в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів або продаж часток (акцій, корпоративних прав), що належать Товариству в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів; -вирішення питань про приєднання, затвердження рішення про приєднання, передавального акта та умов договору про приєднання до акціонерного товариства, в якому Товариству належить більш як 90 відсотків простих акцій товариства, що приєднується, якщо приєднання не спричиняє необхідності внесення змін до статуту товариства, до якого здійснюється приєднання, пов'язаних із змінами прав його акціонерів, від імені товариства, до якого здійснюється приєднання; -прийняття рішення про вчинення значних правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є їх предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;- визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; -прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; -прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарія і зберігача цінних паперів та затвердження умов договорів, що укладатиметься з ними, встановлення розміру оплати їх послуг; - прийняття рішення про надсилання в порядку, передбаченому чинним законодавством, пропозицій акціонерам про придбання особою (особами, що діють спільно) значного або контрольного пакета акцій; -затвердження організаційної структури Товариства; -прийняття рішень щодо інвестиційної діяльності, включаючи будівництво нових та реконструкцію існуючих об’єктів; -аналіз дій Правління з управління Товариством, реалізації інвестиційної, технічної і цінової політики; -затвердження за поданням Правління керівників створених дочірніх підприємств – юридичних осіб; -визначення умов оплати праці посадових осіб Товариства, його дочірніх підприємств, філій, представництв Товариства; -ініціювання у разі необхідності проведення позачергових ревізій аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства; -формування (затвердження) складу експертних комісій (у тому числі з залученням незалежних сторонніх фахівців) для перевірки фактичного стану будь-яких напрямків фінансово-господарської діяльності Товариства, або діяльності посадових осіб Товариства у відповідності до їх повноважень. Розгляд та затвердження висновків цих комісій. Прийняття рішень та заходів по забезпеченню правових засад діяльності Товариства та його посадових осіб; -винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства; -визначення загальних засад інформаційної політики Товариства. Встановлення порядку надання інформації акціонерам та особам, які не є акціонерами. Визначення переліку відомостей, що є конфіденційними, а також встановлення порядку доступу до конфіденційної інформації. Здійснення контролю за розкриттям інформації та реалізацією Правлінням інформаційної політики Товариства. Винагороду, у т.ч. в натуральнiй формi у 2016 роцi посадова особа не отримувала. Зміни у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді: 22.04.2016р. Загальними зборами акціонерів було прийнято рішення припинити повноваження Бугайчук Вiктор Михайлович на посаді Голови Наглядової ради у зв'язку із переобранням складу Наглядової ради Товариства та переобрати Бугайчук Вiктор Михайлович на посаду Голови Наглядової ради (Протокол загальних зборів акціонерів № 1 від 22.04.2016р.).Непогашених судимостей за посадовi або корисливi злочини не має. Загальний стаж роботи - 26 років. Посади, які особа займала протягом останніх п'яти років:голова Наглядової ради. Особа не обiймає посади на інших підприємствах.


1) посада* Член Наглядової Ради (представник акціонера)
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Устименко Василь Антонович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1939
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 30
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА ОСТРОГРАДСЬКОГО" , викладач.
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 22.04.2016, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки Наглядової ради: затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Товариства; -підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; -прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів на вимогу акціонерів або за пропозицією Правління Товариства; -прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій ; -прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій;-прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; -затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством; -обрання та припинення повноважень виконавчого органу; -затвердження умов цивільно-правових, трудових договорів, які укладатимуться з членами Правління, встановлення розміру їх винагороди; -прийняття рішення про відсторонення виконавчого органу від виконання його повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження виконавчого органу; -обрання Реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством; -обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; -визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства; -визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів відповідно до Статуту та мають право на участь у Загальних зборах відповідно до Статуту; - вирішення питань про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб, прийняття рішення про створення спільних підприємств, затвердження рішення Правління про вступ Товариства до складу учасників (засновників) інших суб’єктів господарювання та про придбання часток (акцій, корпоративних прав) в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів або продаж часток (акцій, корпоративних прав), що належать Товариству в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів; -вирішення питань про приєднання, затвердження рішення про приєднання, передавального акта та умов договору про приєднання до акціонерного товариства, в якому Товариству належить більш як 90 відсотків простих акцій товариства, що приєднується, якщо приєднання не спричиняє необхідності внесення змін до статуту товариства, до якого здійснюється приєднання, пов'язаних із змінами прав його акціонерів, від імені товариства, до якого здійснюється приєднання; -прийняття рішення про вчинення значних правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є їх предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;- визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; -прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; -прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарія і зберігача цінних паперів та затвердження умов договорів, що укладатиметься з ними, встановлення розміру оплати їх послуг; - прийняття рішення про надсилання в порядку, передбаченому чинним законодавством, пропозицій акціонерам про придбання особою (особами, що діють спільно) значного або контрольного пакета акцій; -затвердження організаційної структури Товариства; -прийняття рішень щодо інвестиційної діяльності, включаючи будівництво нових та реконструкцію існуючих об’єктів; -аналіз дій Правління з управління Товариством, реалізації інвестиційної, технічної і цінової політики; -затвердження за поданням Правління керівників створених дочірніх підприємств – юридичних осіб; -визначення умов оплати праці посадових осіб Товариства, його дочірніх підприємств, філій, представництв Товариства; -ініціювання у разі необхідності проведення позачергових ревізій аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства; -формування (затвердження) складу експертних комісій (у тому числі з залученням незалежних сторонніх фахівців) для перевірки фактичного стану будь-яких напрямків фінансово-господарської діяльності Товариства, або діяльності посадових осіб Товариства у відповідності до їх повноважень. Розгляд та затвердження висновків цих комісій. Прийняття рішень та заходів по забезпеченню правових засад діяльності Товариства та його посадових осіб; -винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства; -визначення загальних засад інформаційної політики Товариства. Встановлення порядку надання інформації акціонерам та особам, які не є акціонерами. Визначення переліку відомостей, що є конфіденційними, а також встановлення порядку доступу до конфіденційної інформації. Здійснення контролю за розкриттям інформації та реалізацією Правлінням інформаційної політики Товариства. Винагороду, у т.ч. в натуральнiй формi у 2016 роцi посадова особа не отримувала. Зміни у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді: 22.04.2016р. Загальними зборами акціонерів було прийнято рішення припинити повноваження Устименко Василь Антонович на посаді члена Наглядової ради у зв'язку із переобранням складу Наглядової ради Товариства та переобрати Устименко Василь Антонович на посаду члена Наглядової ради (Протокол загальних зборів акціонерів № 1 від 22.04.2016р.).Непогашених судимостей за посадовi або корисливi злочини не має. Загальний стаж роботи - 30 років. Посади, які особа займала протягом останніх п'яти років: член Наглядової ради. Особа не обiймає посади на інших підприємствах.


1) посада* Член Наглядової ради (акціонер)
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Бугайчук Тетяна Василiвна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1963
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 16
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ТОВ «АВМ Ампер»,член Наглядової ради
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 22.04.2016, 3 роки
9) опис Повноваження та обов'язки Наглядової ради: затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Товариства; -підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; -прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів на вимогу акціонерів або за пропозицією Правління Товариства; -прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій ; -прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій;-прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; -затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством; -обрання та припинення повноважень виконавчого органу; -затвердження умов цивільно-правових, трудових договорів, які укладатимуться з членами Правління, встановлення розміру їх винагороди; -прийняття рішення про відсторонення виконавчого органу від виконання його повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження виконавчого органу; -обрання Реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством; -обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; -визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства; -визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів відповідно до Статуту та мають право на участь у Загальних зборах відповідно до Статуту; - вирішення питань про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб, прийняття рішення про створення спільних підприємств, затвердження рішення Правління про вступ Товариства до складу учасників (засновників) інших суб’єктів господарювання та про придбання часток (акцій, корпоративних прав) в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів або продаж часток (акцій, корпоративних прав), що належать Товариству в статутних капіталах інших господарюючих суб’єктів; -вирішення питань про приєднання, затвердження рішення про приєднання, передавального акта та умов договору про приєднання до акціонерного товариства, в якому Товариству належить більш як 90 відсотків простих акцій товариства, що приєднується, якщо приєднання не спричиняє необхідності внесення змін до статуту товариства, до якого здійснюється приєднання, пов'язаних із змінами прав його акціонерів, від імені товариства, до якого здійснюється приєднання; -прийняття рішення про вчинення значних правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є їх предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;- визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; -прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; -прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарія і зберігача цінних паперів та затвердження умов договорів, що укладатиметься з ними, встановлення розміру оплати їх послуг; - прийняття рішення про надсилання в порядку, передбаченому чинним законодавством, пропозицій акціонерам про придбання особою (особами, що діють спільно) значного або контрольного пакета акцій; -затвердження організаційної структури Товариства; -прийняття рішень щодо інвестиційної діяльності, включаючи будівництво нових та реконструкцію існуючих об’єктів; -аналіз дій Правління з управління Товариством, реалізації інвестиційної, технічної і цінової політики; -затвердження за поданням Правління керівників створених дочірніх підприємств – юридичних осіб; -визначення умов оплати праці посадових осіб Товариства, його дочірніх підприємств, філій, представництв Товариства; -ініціювання у разі необхідності проведення позачергових ревізій аудиторських перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства; -формування (затвердження) складу експертних комісій (у тому числі з залученням незалежних сторонніх фахівців) для перевірки фактичного стану будь-яких напрямків фінансово-господарської діяльності Товариства, або діяльності посадових осіб Товариства у відповідності до їх повноважень. Розгляд та затвердження висновків цих комісій. Прийняття рішень та заходів по забезпеченню правових засад діяльності Товариства та його посадових осіб; -винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства; -визначення загальних засад інформаційної політики Товариства. Встановлення порядку надання інформації акціонерам та особам, які не є акціонерами. Визначення переліку відомостей, що є конфіденційними, а також встановлення порядку доступу до конфіденційної інформації. Здійснення контролю за розкриттям інформації та реалізацією Правлінням інформаційної політики Товариства. Винагороду, у т.ч. в натуральнiй формi у 2016 роцi посадова особа не отримувала. Зміни у персональному складі щодо посадової особи у звітному періоді: 22.04.2016р. Загальними зборами акціонерів було прийнято рішення припинити повноваження Бугайчук Тетяна Василiвна на посаді члена Наглядової ради у зв'язку із переобранням складу Наглядової ради Товариства та переобрати Бугайчук Тетяна Василiвна на посаду члена Наглядової ради (Протокол загальних зборів акціонерів № 1 від 22.04.2016р.).Непогашених судимостей за посадовi або корисливi злочини не має. Загальний стаж роботи - 16 років. Посади, які особа займала протягом останніх п'яти років: член Наглядової ради. Особа не обiймає посади на інших підприємствах.


___________

* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.

** Зазначаються у разі надання згоди фізичної особи на розкриття паспортних даних. У разі ненадання згоди посадової особи на розкриття паспортних даних про це зазначається у описі.

*** Заповнюється щодо фізичних осіб.

2. Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента

Посада Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)* або код за ЄДРПОУ юридичної особи Кількість акцій (шт.) Від загальної кількості акцій (у відсотках) Кількість за видами акцій
прості іменні прості на пред'явника привілейовані іменні привілейовані на пред'явника
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ДиректорРуденко Iгор Михайловичд/н, д/н, д/н000000
БухгалтерЛашко Анна Олександрiвнад/н, д/н, д/н000000
Голова Наглядової радиБугайчук Вiктор Михайловичд/н, д/н, д/н000000
Член Наглядової радиУстименко Василь Антоновичд/н, д/н, д/н000000
Член Наглядової радиБугайчук Тетяна Василiвнад/н, д/н, д/н534252.517353425000
Усього 53425 2.5173 53425 0 0 0

___________

* Зазначаються у разі надання згоди фізичної особи на розкриття паспортних даних.